پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119637
امام جمعه فارسان:
يادواره 230 شهيد شهرستان فارسان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1393/09/08 11:15:21
نمایش : 1212
يادواره 230 شهيد شهرستان فارسان در آخرين روز از هفته بسيج، با حضور مسؤولان و عموم مردم ولايتمدار شهرستان در سالن ولايت اين شهر برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ابتداي اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده، امام جمعه فارسان ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران برگزاري اين يادواره و همچنين خيرمقدم خدمت مهمانان اين مراسم معنوي، بر ضرورت الگوگيري جوانان از شهدا تأکيد کرد و اظهار داشت: تنها راه عزت و سربلندي امروز مردم ايران در گرو ادامه دادن راه شهدا است.

امام جمعه فارسان با بيان اين که برقرار کردن ارتباط با شهدا از سه طريق امکان پذير است، افزود: نخستين راه ارتباط با شهدا از طريق خانواده هاي شهدا است؛ چرا که پدران و مادران شهدا، ارتباط عاطفي نزديکي با فرزندان شهيد خود دارند که ارتباط با آن ها، باعث نزديک شدن به شهدا مي شود.

اين مقام مسؤول ارتباط با همرزمان و همسنگران شهدا را يکي ديگر از راه هاي نزديک شدن به شهدا دانست و ابراز داشت: لباس بسيجي و پاسدار بوي شهادت مي دهد؛ بنابراين اگر مي خواهيم به شهدا نزديک شويم بايد به اين لباس و اين جايگاه احترام بگذاريم.

حجت الاسلام جمالي زاده تمسک به ولايت فقيه را يکي ديگر از راه هاي ارتباط با شهدا بيان کرد و گفت: از آن جايي که ولي فقيه نائب امام زمان(عج) است؛ مي توان با تمسک به ايشان هم به شهدا نزديک شد و هم ارتباط با شهدا را حفظ کرد.

وي بر لزوم پيروي از ولايت فقيه در همه عرصه هاي نظام تأکيد کرد و تصريح کرد: بدانيد و آگاه باشيد که حرکت در مسير ولايت، اين نظام را در برابر هجمه هاي بي امان دشمن حفظ مي کند و به سر مقصد نهايي خواهد رساند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html